Welke digitale vaardigheden vereist het gebruik van de app voor de schoonmakers?
Het is laagdrempelig en gebruiksvriendelijk. Onze ervaring is dat het een half uurtje kost om de werking te begrijpen.
Ondersteunt capacityd® eigen devices?
Ja, de app kan ook op eigen device worden gebruikt, mits voldoende beveiligd (authenticator). Je bent niet gebonden aan een bepaald device.
Door de inzet van AI bestaat het gevaar van minder of geen persoonlijk contact?
Juist door het gebruik van eigen taal wordt de communicatie toegankelijker. Taalbarrières die afstand creëren worden hierdoor weggenomen.
We moeten meer doen met minder mensen. Kan capacityd® hier positief aan bijdragen?
Integratie met het FM-systeem levert tijd op. Waar communicatie normaal bijvoorbeeld 3 uur kost, is nu de melding binnen een half uur bij de betreffende medewerker. De samenwerking intensiveert daardoor ook, omdat er gelijk actie wordt genomen.
Wat is er geregeld op het gebied van privacy?
Er is geen verrijking van data door chatGTP. We gebruiken ons eigen AI-model. Alle privacy is geborgd en gaat in overleg met de klant. Het systeem slaat geen persoonlijke gegevens op.
Tijdens het vorige webinar lag de focus op de zorg. Dit keer gaat het meer over de andere sectoren. Is dat bewust?
De klantcase van Stijn staat vandaag centraal. En dit laat ook de schaalbaarheid van het platform zien. De usercases zijn eindeloos. De kracht van capacityd®.